jaka instalacja do 2.3 16v? |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:29
|
|
|
Jak dohc przebiera zapłonami to jakby nie ma za wiele możliwości.
CO2 jeszcze w płynie by można zweryfikować, bo to też może być przyczyna. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |24 Mar 2015|, 2015 15:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:35
|
|
|
No tak najpierw diagnostyka a potem jak kasę zbiorę to kupie za 2 miechy najwcześniej. Teraz Transfagaresan czeka i kasy nie ma https://www.google.pl/#q=transfagarasan ... |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:39
|
|
|
Panowie (i Panie). Otóż jest na ul. Piastowskiej serwis, którego nazwy nie będę podawał, który wymieniał Pawłowi świece, z czego dwie miały inną przerwę, niż dwie pozostałe, ponadto jakąś chwilę temu wymieniałem Pawłowi uszczelkę pokrywy na oryginał, gdyż wcześniej w warsztatach (nie wiem czy we wspomnianym wcześniej również) JP Mechanicy powiedzieli, że tego nie ma co wymieniać, bo I TAK będzie się lało. Niektórzy wiedzą, jak wyglądają świece i przewody, nawet zakładane, nowe, w chwili, kiedy okulary pod pokrywą leją olej w gniazda. Tak więc, na dzień dzisiejszy, stwierdzam, że utopione przez ostatnie 20.000km (przebieg wg zeznań Klienta) świece, przewody WN i fajki świec, w oleju generują zazwyczaj potrzebę wymiany po kolei. Jedna z cewek jest stara i ma ułamane wyjście na wtyczkę. Zainwestować za jakiś czas w cewkę i przewody z Fiesty i zapomnieć o temacie iskry. Żaden kosmos. Tyle, miłego popołudnia. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |24 Mar 2015|, 2015 15:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:41
|
|
|
Jurek, tyle, że oglądałem impulsy na oscyloskopie i w momencie wypadnięcia zapłonu impuls jest - więc raczej nie cewki. Byc może wtrysk nie dostaje zasilania czy co. Też wyglądało mi to na zapłon (bo i na gazie, i na benzynie podobnie). Ale podpięcie ELM-a może cos więcej powiedzieć. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:43
|
|
|
Na benzynie na dzień dzisiejszy tego nie stwierdzam. A to że impuls jest, okej, wystarczy ze przeskoczy na fajce do kanału a nie w pełni do świecy, chyba ze się mylę. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |24 Mar 2015|, 2015 15:44, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 15:59
|
|
|
VIK napisał/a: | Panowie (i Panie). Otóż jest na ul. Piastowskiej serwis, którego nazwy nie będę podawał, który wymieniał Pawłowi świece, z czego dwie miały inną przerwę, niż dwie pozostałe, ponadto jakąś chwilę temu wymieniałem Pawłowi uszczelkę pokrywy na oryginał, gdyż wcześniej w warsztatach (nie wiem czy we wspomnianym wcześniej również) JP Mechanicy powiedzieli, że tego nie ma co wymieniać, bo I TAK będzie się lało. Niektórzy wiedzą, jak wyglądają świece i przewody, nawet zakładane, nowe, w chwili, kiedy okulary pod pokrywą leją olej w gniazda. Tak więc, na dzień dzisiejszy, stwierdzam, że utopione przez ostatnie 20.000km (przebieg wg zeznań Klienta) świece, przewody WN i fajki świec, w oleju generują zazwyczaj potrzebę wymiany po kolei. Jedna z cewek jest stara i ma ułamane wyjście na wtyczkę. Zainwestować za jakiś czas w cewkę i przewody z Fiesty i zapomnieć o temacie iskry. Żaden kosmos. Tyle, miłego popołudnia. |
Potwierdzam wszystko a wizyta w warsztacie na Piastowskiej odbyła się 04.03.2014 przy przebiegu jak czytam z faktury 227 tys dziś 245 tys. Kolejny raz byłem reklamować po przejechaniu 4tys. na wakacjach 11.07.2014( spisuje z faktury) i była kolejna wymiana i regulacja świec bo podobno poprzednie "ktoś" zamontował bez regulacji i nie były z jednego pudełka cokolwiek to znaczy hahahaha, test komputerowy i wymiana sondy lambda. . |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Mar 2015|, 2015 16:00
|
|
|
Otóż to, to że jest impuls wcale jeszcze nie oznacza, że był zapłon. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Mar 2015|, 2015 17:10
|
|
|
Dzieki Panowie. wczoraj założyłem do tych nowych świec stare Boschowskie ponadłamywane fajki z przewodami NW kupione rok temu na wypadek awarii w drodze tego układu i najlepiej to na nich chula, dziś chodził dobrze na gazie choć więcej jak 4 k obrotów nie dostał i 90km/h nie przekroczona . Profeska jak zwykle miała rację . Dzięki wielkie !!! Pozdrawiam wszystkich piszących bardzo serdecznie !!!
[ Dodano: |31 Mar 2015|, 2015 11:12 ]
Niestety problem wrócił po jakimś dłuższym niż 50 km użyciu autka. Czy można to jakoś diagnozować nie wymieniając teraz kabli a zaraz potem cewek? Jak sie diagnozuje CO2 i gdzie ? Cewke parową używana już mam z wtyczka z 3 kabelkami ale goście zapomnieli do paczkiw łozyc kable ... |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
Ostatnio zmieniony przez Pablo 95Krk |31 Mar 2015|, 2015 11:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 09:37
|
|
|
Najlepiej należałoby stwierdzić czy na benzynie pojawia się problem czy wyłącznie na LPG. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 10:40
|
|
|
Pablo, a nie prościej wsadzic auto do VIKa i powiedziec 'ma nie przerywać'? Bo podmienisz połowę auta zanim znajdziesz |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 10:55
|
|
|
trzypion napisał/a: | Pablo, a nie prościej wsadzic auto do VIKa i powiedziec 'ma nie przerywać'? Bo podmienisz połowę auta zanim znajdziesz |
Trzypion,może po prostu niech poczeka na te kable do cewki,jak założy i nie będzie poprawy to dopiero się martwić
Z własnego przykładu-miałem tak samo w 2.3,wymieniałem świece kable filterki robiłem powtórną kalibrację itp itd a oczaty jak prychał tak prychał,jak wywaliłem świece MC założyłem NGK i starą cewkę z escorta mkVII ze starymi kablami tak problem prychania znikł i nie powrócił do końca żywotności auta |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 11:38
|
|
|
Rzecz w tym, że Vik ma i wiedzę, i elementy na podmiane w razie czego. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 13:06
|
|
|
konrad85 napisał/a: | jak wywaliłem świece MC założyłem NGK i starą cewkę z escorta mkVII ze starymi kablami tak problem prychania znikł i nie powrócił do końca żywotności auta |
Jak wymieniłeś kilka rzeczy na raz to tak na prawdę nie wiadomo co było przyczyną.
Czy świece, czy kable czy może cewka WN. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 14:18
|
|
|
No oczywiście, że podjade do Vika po powrocie z Rumunii. Na razie Viku zmienił swiece na ngk (wyrzucił platyny, które dwa razy regulowałem w S$S i miały rózne odległosci po roku dalej ) Viku nie mógł wyjśc z zachwytu na nimi . Zmieniłem kable na stare i jest dużo lepiej. ( mam 3 komplety , które po zmianie świec zmieniałem i sprawdzałem najgorzej chodzi silnik na kablach MC potem w kolejnosci roczne prawdopodobnie podtopine olejem z nieszczelnej uszczelki NGK a najlepiej zapasowe Bosch kupione kiedys od niewiadomo kogo na OLX ).Zapłon wypada dużo rzadziej i już mnie tak bardzo nie stersuje. Dlatego wyjechałem na wojaże bez cewki parowej, która wraz z cewka i wtyczka woże ze soba po całej Rumunii . Abs tez odłączyłem i jest great . Juz jakims cudem uniknałem kilku dzwonów w wielkim miescie. Jesli ktoś źle mówi o polskich kierowcach niech przyjedzie do Iasi(Jassy) w Rumunii i pojeżdzi po mieście . Pozdrawiam wszystkich serdecznie! |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |10 Kwi 2015|, 2015 20:59
|
|
|
Reader napisał/a: | Jak wymieniłeś kilka rzeczy na raz to tak na prawdę nie wiadomo co było przyczyną.
Czy świece, czy kable czy może cewka WN. |
Reader każda z wymienionych rzeczy była zmieniana jedna po drugiej co ostatecznie z przyczyny braku rezultatu zostało wywalone jednocześnie i zastąpione tym co napisałem wyżej
1 wymienione cewki na ori ford
2 wymienione świece na ori MC
3 wymienione przewody WN na nowe MC
4 wymienione filtry lpg
5 brak rezultatów-nadal prychał
Więc takowy zestaw zastąpiłem tym o czym pisałem w poście wyżej-problem znikł |
|
|
|
|
|