Skrzynia Automat - wszystko o tym 7 cudzie :) |
Autor |
Wiadomość |
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 16:58
|
|
|
Z 1 możesz na 2 dalej na 3 i na koncu na D ale w drógą strone się nie da trzeba się zatrzymać. |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 17:03
|
|
|
dzięki |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
scisorro [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 01:07
|
|
|
Myli sie kolego ktory mowi ze nie mozna zrzucac biegow w dol w ASB. Pewnie ze mozna.
Nie jest to zalecane jednak przy niktorych instalacjach gazowych ze wzgledy na inne sterowanie skrzynia zwiazane z innymi reakcjami silnika na dodanie/ujece gazu. Czasami potrafi ostro szarpnac. Wtedy nie powinna sie testowac takiego przelaczania. Normalnie jest to sposob na wymuszenie redukcji i skrzynia sama pilnuje sie i nie wrzuci za niskiego biegu nawet jak przy 100km/h zapniesz jedynke. Osobiscie odradzam, w koncu itak pozostaje kickdown |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2005|, 2005 10:36
|
|
|
Tak więc się nie myle mój kolega wymyślił by wbić N gaz do końca i potem D wiadomo w jaki celu, też można ale jest nie zdrowe więc nie pisz że się myle, poza tym ford nie uwzględnił zbytnio tej możliwości. |
|
|
|
|
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 23:05
|
|
|
nawet nie chce sobie wyobrazac, co sie stanie jak bym tak zrobil, ale ciarki mnie przechodza jak pomysle co by sie wtedy dzialo, skrzynia to by chyba sie w mak posypala |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 13:29
|
|
|
może nie za pierwszym razem ale za którymś całkiem możliwe - ale najbardziej możliwe, że tarcze się poprzypalają i będzie ślizgała. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lut 2005|, 2005 09:56
|
|
|
Z początku kilka razy pewnie by się udało, ale ja wole nie eksperyętować, już wiem chyba wszystko co chciałem wiedzieć o ASB , chyba następne auto też będe szukać z ASB, zbyt duża przyjemność jazdy |
|
|
|
|
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lut 2005|, 2005 16:22
|
|
|
no ja tez uzytkuje od kilku miesiecy scorpio z asb i jestem zadowolony, a kiedys nawet nie chcialem sluchac o automacie, teraz tak mi sie to spodobalo, ze chcialbym kazde kolejne auto miec z asb |
|
|
|
|
CZOPER [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lut 2005|, 2005 14:52 scorpio automat- problem!!!!
|
|
|
Witam wszystkich.
Jak w temacie jest duży problem;kiedy przekładam dżwignę z D na R przez długi czas nic się nie dzieje a potem jest takie tąpnięcie,że wydaje mi się jak by skrzynia biegów miała
zaraz się urwać.
Sprawdziłem poziom oleju-jest go jakoś dziwnie dużo i ma podejżany kolor(kawa z mlekiem).Czy istnieje możliwość żeby coś się dostało do skrzyni i z kąd???
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Drmax [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lut 2005|, 2005 16:05
|
|
|
Witaj! Automat - piękna sprawa dopóki się nie sypnie. A Twój chyba zaczyna.
Załączanie R odbywa się z parosekundową zwłoką 3-4 sek. I to obojętnie czy z D czy z P. Kolor oleju może świadczyć o tym, że coś ci się tam przypala (kiedy go wymieniałeś?). Tąpnięcie o którym piszesz niekoniecznie może pochodzić ze skrzyni ale z luzu na dyfrze/półosiach. Zobacz na stronce www.automat.pl - jest tam dokumentacja naszej skrzyni i praktyczne porady |
|
|
|
|
DOSIA [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lut 2005|, 2005 22:43
|
|
|
Witam ja w moim pierwszym scorpio tez mialem automata popsul mi sie dwa razy i wkoncu wymienilem go na manuala cala operacja koszyowala mnie 1.500 zl.ale sie oplacalo bo sie juz nic nie dzialo a naprawa skrzyni automat do 2.0 kosztowala mnie 3.000 zl. a uzywana z wymiana tez tyle wyszla tak wiec sie nieoplaca moim zdaniem pozdrawiam. |
|
|
|
|
klinu [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lut 2005|, 2005 21:11
|
|
|
Jeżeli masz taki kolor to może płyn chłodniczy dostał się do oleju. W moim scorpio olej z ASB jest chłodzony wewnątrz głównej chłodnicy i teoretycznie tam może dojść do przecieku. Myślę że w takim przypadku twój płyn chłodniczy też by nosił oznaki kontaktu z olejem ze skrzynki obejrzyj czy nie pływają jakieś plamy w zbiorniczku wyrównawczym. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 45 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Lut 2005|, 2005 23:58
|
|
|
klinu ma racje, sprawdz. Majonez (kawka z mlekiem) to najczesciej wynik połaczenia oleju z płynem chłodzącym. MOze przez to cos skrzynia zalapuje źle - zła konsystencja oleju itp. Sprawdz szybko - - szkoda skrzyni. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
CZOPER [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lut 2005|, 2005 21:33
|
|
|
Dzięki za rady.Dzisiaj byłem u speców od automatów.Oglądali wszystko i stwirdzili,że prawdopodobnie uszkodzona jest chłodnica oleju.Muszę ją sprawdzić .Płyn chłodzący
w zbiorniczku też sprawdzali ale niczego podejżanego nie wykryli.Tak czy inaczej trzeba zdemontować chłodnice i sprawdzic.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Lut 2005|, 2005 09:30
|
|
|
ASB Power |
|
|
|
|
|